niedziela, 29 grudnia 2013

Krówki z metkami i kucyk

Koleżanka poprosiła mnie o uszycie krówki - kocyka przytulaczka z metkami dla swojego maluszka. Podesłała nawet zdjęcie znalezione w sieci. Tak oto powstały krówki. Mój synek też oczywiście stał się właścicielem jednej z krówek (najbardziej lubi zasłaniać nią buźkę i robić akuku :)) druga koleżanka poprosiła o krówkę ale z wypełnieniem - i tak powstała podusia :) oto efekty:










Na koniec chciałabym pokazać Kucyka Pony którego pokazywałam już jakiś czas temu na fb :) Kucyk został uszyty dla małej fanki Fluttershy. Jak koleżanka poprosiła mnie o uszycie to nie bardzo wiedziałam o co chodzi...no bo Pony to wiem co to, ale Fluttershy?? ja mam trzech synów przecież! ale od czego jest internet. Najpierw musiałam zobaczyć jak ów albo raczej owa Fluttershy wygląda, później pokombinować z wykrojem. I tak metodą prób i błędów udało mi się :) Efekt przerósł moje oczekiwania :) i muszę przyznać, że jestem z siebie dumna a szycie zabawek coraz bardziej mi się podoba i mnie wciąga.






Na dzisiaj to tyle :)



3 komentarze:

  1. Genialny, jak pierwowzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kucyk, krówka zresztą też urocza! Za wykonanie takich tworów należy być dumną :) Może jakieś wskazówki, szkic co do wykonania kuca?

    OdpowiedzUsuń