czwartek, 2 stycznia 2014

Były sobie świnki trzy...

Dzisiaj jeszcze archiwalnie... trzy świnki Peppy :) Dwie w czerwonych sukienkach, jedna w ciemno-różowej. Świnki są duże, bo mają aż 45 cm, co przy moim tycim synku jest naprawdę ogromnym rozmiarem :)









świnki siedzą sobie na narzucie podszytej polarem którą również szyłam ja. Wymiary narzuty to 150cm x 300cm. Narzuta gigant. Trochę się bałam, że będzie mi się "ciągnąć" ale nic z tych rzeczy. Ładnie się układa i może służyć jako ogromny koc. Cały sekret "nieciągnięcia" tkwi w odpowiednim ułożeniu tkanin na sobie :) 

8 komentarzy:

  1. Świetne świnki! Do tego elegancko wykonane, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super świnki.Moja bardzo lubi oglądać Peppę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój najmłodszy synek też lubi Peppę :)

      Usuń
  3. Śliczne te świnki. Czy wykrój jest dostępny gdzieś w necie?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykrój robiłam sama, ale być może jest dostępny gdzieś w necie :) pooglądałam pluszowe świnki i inne zwierzątka i kombinowałam najpierw na papierze a później na materiale. I udało się :)

      Usuń