piątek, 3 stycznia 2014

Szydełkiem i czółenkami...czyli znów powtórka

Postanowiłam nauczyć się robić na szydełku i pierwszą (i jedyną jak dotąd) rzeczą którą zrobiłam są te oto mitenki :)


kilka lat temu uparłam się, że nauczę się robić frywolitki (czółenkami), zrobiłam jedną większą serwetkę, jedną ozdobę okienną, jednego zajączka w jajku i sporo śnieżynek. Zdjęć albo nie zrobiłam, albo się zagubiły, albo są kiepskiej jakości. Właściwie wszystkie frywolitki rozdałam, więc nie mam możliwości zrobić im nowych lepszych zdjęć.



Na koniec choinka którą zrobiły moje dzieciaczki przy mojej pomocy :)


z powtórek to tyle. Teraz już będą same nowości (nie pokazywane wcześniej na fb), chociaż niektóre z tych nowości powstały już dawno temu.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę. Prześliczne prace, świnki przeurocze.

    OdpowiedzUsuń