piątek, 25 lipca 2014

Z cyklu prezentowo czyli kolejne poduszki, auto, lalka i kot

Dwa kolejne worki/plecaki uszyte, zdjęcia zrobione, teraz tylko muszę zrobić opisy i tutorial będzie gotowy :) Tymczasem na szybko tworzę nowy post korzystając z wolnej chwili. Kacperek miał dzisiaj szczepienie (to kontrowersyjne - świnka, odra, różyczka) czuje się dobrze, ale przez dwa dni nie może wychodzić na słońce, więc tata zabrał go na wieczorny spacer a mama korzysta z wolnej chwili :)
Jeszcze przed wyjazdem na wakacje uszyłam dla sąsiadki, a właściwie dla córeczki sąsiadki - lalkę i poduszkę do wózka. Mała Zosia to spełnione marzenie jej mamy :) jest cudna, słodka i po prostu nie mogłam się oprzeć żeby czegoś jej nie uszyć. Poza tym to przecież taki miły gest - prezent z okazji urodzenia dziecka :) Aaa no i ja z racji tego, że mam trzech synów lalek nie miałam dla kogo szyć, a strasznie chciałam spróbować. Oto efekty:





Następne w kolejce do pokazania się są poduszki - jaśki :) Ten w słoniki i minky watermelon to prezent dla Zosi. 
Ten w kolorowe zygzaki i minky orange to prezent dla Bartusia pani z "zerówki". To Bartek poprosił mnie, żeby dla jego pani uszyć poduszkę i to on zdecydował, że ma ona być w takich właśnie kolorach, bo to ulubione kolory jego pani :) 
A ten w dinozaury i minky watermelon jest mój :) moje chłopaki wybierali tkaninę i kolor minky. Oczywiście bawełna organiczna, a minky oryginalne. Wszystko z tego sklepu :) Każda z poduszek ma aplikację w kształcie serca. Wyszły - nie chwaląc się - bardzo fajnie :)





Kolejny uszytek z cyklu prezentowych - poduszka auto. Na zdjęciu może nie widać, ale jest spore (na jednym ze zdjęć stoi na maszynie do szycia - tu widać jakiej jest wielkości) Poduszkę uszyłam dla Wiktorka - mojego bratanka. Wiktor jest miłośnikiem straży pożarnej wszelkiej maści. Auto w kolorze czerwonym było więc wielce pożądane :) Chyba się podoba jeśli krasnal cały czas śpi ze swoim autem :)






A na koniec kotek którego pokazywałam już na fp. Powstał z potrzeby chwili dla mojego małego kociarza!





W następnym poście tutorial! czeka ktoś?




9 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje dzieła, bardzo podoba mi się kotek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! A kotek to powstał tak przy okazji więc tym bardziej mi miło :)

      Usuń
  2. Lala cudna i podusie tez Masz talent i cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też chcę kotka... a właściwie mój syn by chciał ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny jak coś to można zamówić :)

      Usuń