wtorek, 26 sierpnia 2014

Pierwsze uszytki Bartka

Mój siedmioletni syn bardzo chciał nauczyć się szyć na maszynie i uszyć sobie samodzielnie pluszaka. A ja po prostu nie mogłam o tym nie napisać, bo tak świetnie sobie poradził. Jako pierwszy powstał pająk SPIDER - ma nogi z drucików sensorycznych i dlatego potrafi chwytać się różnych przedmiotów :) Spidera pokazywałam już na facebooku, ale nie każdy ma tam konto.





Szycie tak się Bartkowi spodobało, że następnego dnia od samego rana męczył mnie żebym pozwoliła mu usiąść do maszyny. Męczył, męczył i wymęczył. Wymyślił sobie, że tym razem uszyje nietoperza.Tym sposobem na świecie pojawił się BATEK :)



Spider jak przystało na porządnego pająka lubi sobie siedzieć cichutko w kącie przy akwarium z rybkami, przy chomiku lub przy łóżku Bartusia zaczepiony nóżkami o wezgłowie. A Batek - chociaż nie jest już taki malutki uwielbia przesypiać całe dnie. W nocy zresztą też najchętniej by spał przytulony do Bartka, ale zdarza mu się opuszczać ciepłe wyrko i krążyć gdzieś. Gdzie? To wie chyba tylko on sam. Faktem jest, że często znajdujemy go rano na podłodze przy łóżku. Noc musiał mieć ciężką jeśli nie był w stanie doczołgać się do łóżka ;)

5 komentarzy:

  1. Ha ha ha jak to pięknie opisałaś :-) Cholipka nigdy nie wiadomo czy to chwilowe zauroczenie czy początek wielkiej kariery projektanta lub krawca :-)

    OdpowiedzUsuń