czwartek, 7 sierpnia 2014

Pudełko na biżuterię i chustecznik

Dzisiaj pokażę Wam prezent jaki dałam siostrze na urodziny (ze 2-3 lata temu, nie pamiętam :), ale ma go do dziś) jest to komplet wykonany techniką decoupage - pudełko na skarby (może być na biżutki ;)) i chustecznik. 
Pudełko kupione w markecie było nieciekawe (żeby nie powiedzieć brzydkie), a chustecznik był zwykły drewniany - przeznaczony do przystrojenia. Nie pokażę jak było przed bo zwyczajnie nie zrobiłam zdjęć, za to pokażę jak wyszło po :)
Motyw to magnolie - uwielbiam! Są śliczne i nie potrzeba już nic więcej by efekt był cudny. Nie wiem jak Wam ale mi ten komplet baardzo się podoba :)









A jeszcze na koniec uchylę rąbka tajemnicy. Moja koleżanka o wielkim sercu postanowiła podarować pewnej chorej dziewczynce zafascynowanej Japonią lalę lalaloopsy (japonkę) robioną ręcznie na szydełku. Czemu o tym piszę? Bo ja tylko wspomniałam Jej o tej dziewczynce a Ona stwierdziła, że chętnie podaruje lalę :) ja lalę przekażę i będę chciała zrobić zdjęcia, żeby Marzenka mogła zobaczyć minę Pat. Więcej nie chcę na razie zdradzać. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem napiszę o tym w osobnym poście!

8 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę, piękne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazdrościsz? Pudełka ma moja siorka :)

      Usuń
  2. Masz świetny talent jak zrobiłaś takie piękne pudełeczko ;) ja nie miałabym cierpliwości ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dlatego kiedyś się w to bawiłam, teraz głównie szyję. I właściwie nawet nie o brak cierpliwości to chodzi a o brak miejsca w domu. Mąż to by mnie chyba do piwnicy wyprowadził jak bym jeszcze farby, lakiery, kleje, chusteczki itd rozłożyła. No i schnięcie tego to masakra. Kacperka malutkie rączki są dosłownie wszędzie, więc jego paluszki byłyby zapewne na każdej "zdekupażowanej" rzeczy :) Może kiedyś znów będziemy "dekupażyć" bo moje dzieciaki starsze miały przy tym frajdę (pomagały mi)

      Usuń
  3. No dobra, jednak jesteś kobietą bardzo wielu talentów, nadal zazdroszczę i padam do nóżek ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy komplet, przepiękne te magnolie. I to prawda są piękne same w sobie :)
    Trzymam kciuki za przedsięwzięcie z lalą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, dziewczyno. Podziwiam Ciebie i Twoje wpisy także na FB.
    Lala zapewne będzie pięknotką.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda, przepiękne lilie Ci wyszły. z takiego prezentu szalenie bym się cieszyła. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń