piątek, 5 września 2014

Czapka Spiderman

Mamy za sobą rozpoczęcie roku szkolnego. Bartuś został uczniem pierwszej klasy :) na razie jest zadowolony baaardzo i podoba mu się szkoła, koledzy i koleżanki, no i Pani nauczycielka :) Chodził już do tej szkoły do zerówki, ale to nie to samo co pierwsza klasa przecież ;) Oby Jego podekscytowanie trwało jak najdłużej! Ale nie o tym miało być dzisiaj...
Po zrobieniu czapek dla Kacpra i Kuby Bartek poprosił mnie o zrobienie dla Niego czapki Spidermana... szczerze mówiąc było to dla mnie nie lada wyzwanie. Nie tyle sama  czapka co Spiderman właśnie. Jak zrobić oczy? Jak sieć pajęczą? Pooglądałam zdjęcia w necie - no bo skąd mam wiedzieć jak tak naprawdę ów jegomość wygląda? Nie jestem już dzieckiem przecież i raczej tego typu filmy/bajki nie mieszczą się w kręgu moich zainteresowań. Jedyne co wiedziałam na pewno to to, że Spiderman musi przypominać Spidermana :) - a jak wiadomo dzieci mają wysokie wymagania. Pokombinowałam i tak oto powstała czapka. Bartkowi spodobała się tak bardzo, że od razu chciał zacząć ją nosić (a zrobiłam ją pod koniec sierpnia) oto i ona - gwiazda dzisiejszego wpisu ;)





Robię kolejne trzy czapeczki sowy, poza tym dużo się u mnie dzieje szyciowo (szczegółów zdradzić nie mogę) iii!!!! dostałam dziś maila który totalnie mnie zaskoczył. Niby po cichutku liczyłam na to, niby miałam nadzieję, ale nie wierzyłam. A jednak! To będzie niespodzianka dla moich dzieciaków, szczególnie dla Bartka! Więcej dzisiaj nie zdradzę. Liczę na to, że niebawem będę mogła podzielić się z Wami szczegółami. 

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna czapka. Aż zazdroszczę Twojemu synowi, że będzie ją nosił. Mam nadzieję, że kiedyś dojdę na taki poziom szydełkowego zaawansowania, że stworzę choć w połowie tak fajne dzieło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dzieła jak zawsze są świetne i dlatego moja Droga, nominowałam Cię do "konkursu" Liebster Blog Award :). Szczegóły u mnie na http://blogini.eu/index.php?pid=204
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń