sobota, 25 października 2014

Czapka i apaszka dla Kacperka mojego

W ostatnim tygodniu trochę rzeczy wyszło spod igły mojej maszyny, m.in. bluzka dla mnie, komplecik dla Kacperka, część prezentu dla chrześniaczki i takie tam :) Poza tym rozłożyła mnie angina, czułam się naprawdę fatalnie! Biorę antybiotyk  i  już jest na szczęście lepiej. Na szczęście dlatego, że jutro mamy chrzciny a ja jestem chrzestną cudownej małej księżniczki Patrycji :) Uszyłam jej z tej okazji komplet, ale pokażę jak już będzie wręczony. To co uszyłam to jedynie dodatek do prezentu właściwego :) Natomiast dzisiaj pokazać chcę komplet który powstał dla mojego synka Kacperka. Jest to apaszka i czapka smerfetka. Jedno i drugie można nosić dwustronnie. Zarówno na stronie gładkiej, jak i na stronie w koty. Gładka strona to ciepła drapana dresówka bawełniana w kolorze szary melanż, a strona w koty to dzianina bawełniana. Apaszka jest wiązana pod szyjką, dzięki czemu rozmiar jest uniwersalny, poza tym można ją nosić i na kurtce i pod nią ze względu na brak ograniczenia w postaci zapięcia na napkę. 











Podoba się? A teraz niespodzianka. Na moim fanpage na facebooku KLIK rusza mój pierwszy konkurs w którym do wygrania będą trzy nagrody! Będą to: czapka taka jaką ma mój synek, apaszka taka jaką ma mój synek oraz poduszka taka jak poniżej :)






4 komentarze:

  1. uroczo Kacperek wygląda w Twoim dziele :) Puducha też super! :) pozdrawiam ciepło i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda, kolejne piękne rzeczy wyszły spod Twojej ręki. :)
    pozostaje jedynie życzyć zdrowia! :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerzę nie zazdroszczę anginy bo sama często na nią choruję ale cholernie zazdroszczę umiejętności tworzenia takich cudeniek. Ja mam alergię na igłę i nitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział o tę piękny zestaw obserwuję jako Beata Janiak

    OdpowiedzUsuń