poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Sukienka na bal

Moja młodsza siostra skończyła niedawno studia (dumna jestem z niej) i poprosiła mnie o uszycie sukienki na bal dyplomowy. Oczekiwania miała sprecyzowane, wizję sukienki również. Miała to być prosta czarna sukienka z tiulowym dołem. Właściwie to sukienka - niesukienka, bo jest to bluzka i spódnica. Dzięki temu jest uniwersalna i można nosić ją jako sukienkę oraz osobno bluzkę i spódniczkę. Czasu na zakup materiału i samo szycie miałam bardzo mało - łącznie 2 dni. Skończyłam szyć o 3 w nocy a rano sukienka już jechała do Łodzi... oczywiście miało to miejsce kilka tygodni temu a ja jak zwykle z opóźnieniem pokazuję. Efekt końcowy zaprezentuję na manekinie :) Sukienka jest w kolorze głębokiej czerni jednak nie udało mi się uchwycić koloru, a manekin jest większy od mojej siostry i góra jest na nim nieco opięta. Spódnica uszyta jest z koła z jedną warstwą tiulu i zapięciem z tyłu na zamek kryty.





14 komentarzy:

  1. piękna sukienka, sama chętnie bym taką założyła na swoją obronę pracy magisterskiej, które już tuż tuż, taką przynajmniej mam nadzieję. ;) jak zawsze spod Twoich rąk wychodzą piękne rzeczy. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dzisiaj o Tobie myślałam? Serio! Chyba myślami Cię ściągnęłam! Wpadnij do mnie to Ci uszyję ;)

      Usuń
    2. A wiesz, że dzisiaj o Tobie myślałam? Serio! Chyba myślami Cię ściągnęłam! Wpadnij do mnie to Ci uszyję ;)

      Usuń
  2. Cudowna! Z chęcią bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, sukienka rzeczywiście iście balowa. Bardzo piękna, taka smaczna. Wdzięczna a elegancka. Siostra musiała zadać szyku! Mam nadzieję na fotki z imprezy :-) Ciekawi mnie, czy góra jest z tkaniny czy z dzianiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki z imprezy są ale tylko takie zrobione przez profesjonalnego fotografa i nie mogę raczej cudzych zdjęć dodać. Zapytam siostry czy ma jakieś takie do pokazania tutaj. Góra i spódnica spodnia są z nurka (wiem - nie jestem oryginalna ale Anecie nurek bardzo się spodobał jak zobaczyła sukienkę mamy, poza tym podobną sukienkę i też z nurka widziała w sklepie - za gigantyczne pieniądze). Dziękuję za komplement, bałam się twojej opinii wszak jesteś perfekcjonistką jeśli o szycie chodzi i nie wiedziałam czy Ci się spodoba :*

      Usuń
    2. Fotki z imprezy są ale tylko takie zrobione przez profesjonalnego fotografa i nie mogę raczej cudzych zdjęć dodać. Zapytam siostry czy ma jakieś takie do pokazania tutaj. Góra i spódnica spodnia są z nurka (wiem - nie jestem oryginalna ale Anecie nurek bardzo się spodobał jak zobaczyła sukienkę mamy, poza tym podobną sukienkę i też z nurka widziała w sklepie - za gigantyczne pieniądze). Dziękuję za komplement, bałam się twojej opinii wszak jesteś perfekcjonistką jeśli o szycie chodzi i nie wiedziałam czy Ci się spodoba :*

      Usuń
  4. Prosta, klasyczna, elegancka i modna! Idealna! Sama bym taką nosiła ;-)

    OdpowiedzUsuń