poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wiosenne czapki

Wczoraj mieliśmy piękną pogodę, słoneczko grzało ale chwilami zawiewał wietrzyk. Z potrzeby chwili usiadłam do maszyny żeby wyczarować dzieciom lekkie czapki. I tak powstała gładka zielona neonowa czapka dla Bartka, zielona neonowa w misie (a może to są chomiki?) dla Kacperka i łososiowa w ważki w komplecie z kominem dla mojej chrześniaczki Patrycji.
Ps. Nie piszę bo nie mam czasu, Kacper jest na etapie "mama opa". Jak próbuję coś uszyć to podchodzi i wyłącza mi maszynę.  Coś tam powolutku szyję ale mało.  Nakupiłam materiałów żeby uszyć dla niego ciuszki na wiosnę ale na razie kiepsko mi to idzie. Wykorzystujemy czas na zabawy w domu lub na spacery. Poza tym codzienne obowiązki również pochłaniają mnóstwo czasu. Mimo wszystko dziękuję tym którzy tu zaglądają ♡ A oto czapeczki:















Fajowe te czapy prawda? Niby tylko czapki zwykłe ale są nieskromnie mówiąc świetne :)

Edit: wczoraj to tak naprawdę przedwczoraj bo wczoraj nie udało mi się zgrać zdjęć. Tak więc przedwczoraj było cudnie wczoraj tak sobie a dzisiaj? Wieje i leje :P



19 komentarzy:

  1. Jest możliwość otrzymania od pani wykroju na taka czapę?😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w jaki sposób miałabym go przesłać? Nie mam go w wersji elektronicznej a jedynie na papierze i na wymiar tych konkretnych główek :)

      Usuń
    2. Tak sobie pomyslalam że mogłabym na maila wysłać zdjęcie wykroju i podać jaka ma być głębokość czapeczki na konkretną główkę. Jeśli pani chce to proszę o kontakt :)

      Usuń
    3. oj to ja prosze takiego maila z wykrojem i rozmiarami :) czapeczki śliczne i te ważki...ahhh jeśli można to proszę na paulina_blaszczyk@wp.pl pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudowne te czapeczki;) ja też będę szyć w tym tygodniu czapki dla córki i siostrzenca :) mam nadzieję, że wyjdą równie pięknie:)
    I może dodatkowo dresową tunikę dla Małej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ciekawa jestem efektu. Będzie można gdzieś zobaczyć?

      Usuń
    2. Pochwalę się na moim blogu :) w przyszłym tygodniu zapraszam:)
      www.greymagpie.blogspot.com
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczne czapki a dzieciaki wprost cudownie je prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i dzieciaków :*

      Usuń
  4. Piekne czapki a material gdzie pani kupuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w ważki kupiłam w sklepie stacjonarnym a dwa pozostałe na grupie fb z materiałami

      Usuń
  5. Ważki przecudne! Nareszcie coś napisałaś, zaglądam i zaglądam:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspominam o Tobie u siebie: http://magiadomu.blogspot.com/2015/04/puf-i-szawiowe-pudeka-sa-moje.html :)

      Usuń
    2. Dzięki Madzia :) jakoś tak mi zeszło. Opowiem jak się spotkamy :P no bo chyba jeszcze wpadniesz cooo?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To ścieg drabinkowy wykonany na specjalnej maszynie - renderce

      Usuń
    2. To ścieg drabinkowy wykonany na specjalnej maszynie - renderce

      Usuń
  7. Właśnie też miałam pytać o ścieg. Ciekawe czy mój merrylock też ma coś podobnego. 3/4 funkcji i ściegów jeszcze nie rozgryzłam, bo nie miałam potrzeby, hehe ;-)
    Przez ten ścieg czapki wyglądają mega profesjonalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a co do ściegu to dwustronną drabinkę mają tylko przemysłowe renderki. Moja ma standardowo jak wszystkie domowe z jednej strony dwie lub trzy równoległe stebnówki a z drugiej drabinkę. Prawa strona to te stebnówki. Obrzuciłam brzeg overlockiem i szyłam odwrotnie dzięki czemu drabinkę mam na prawej a nie na lewej stronie :P podoba mi się efekt bo też uważam, że wygląda to mega profesjonalnie.

      Usuń