środa, 28 października 2015

Reksio

Daaawno obiecałam, że pokażę ale jakoś było mi nie po drodze. Jeszcze trochę i minie rok jak powstał więc już najwyższy czas na prezentację. Poproszono mnie o uszycie Reksia dla małej miłośniczki tegoż pieska - Pyzuszki (oczywiście korzystając z okazji zapraszam na bloga i fanpage). Reksio jak Reksio - wydawał się łatwy do wykonania a przysporzył mi trochę kłopotów. Niby prosty, ale jak w tej prostocie sprawić by wyglądał jak TEN Reksio a nie jakikolwiek inny piesek. Chyba mi się udało i marzenie małej Pyzuszki zostało spełnione. Oceńcie sami :) TUTAJTUTAJ i TUTAJ można zobaczyć Reksia na fp Pyzuszkowo,


                           




4 komentarze:

  1. Cudowny :* Niesamowity talent , pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* cieszę się bardzo, że Reksio się podoba!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie to samo pomyślałam co poprzedniczka, gdy go zobaczyłam-CUDOWNY! ;-)

    OdpowiedzUsuń