poniedziałek, 9 listopada 2015

Bluza w pandy

Jak pewnie wszystkim wiadomo w dresowka.pl powstała strefa projektanta. Są tam dresówki z nadrukami wzorów stworzonych przez dziewczyny które same szyją. Nie będę się zagłębiać w to jakie są kryteria wyboru tego a nie innego wzoru natomiast jednym  z pierwszych wzorów jakie zostały wprowadzone są pandy. Przesłodkie urocze pandziochy z różowymi policzkami. Pokochałam ten wzór i oczywiście nie mogłam go nie kupić. Nie ukrywam - miałam pewne obawy na początku bo troszkę się nasłuchałam na temat kiepskiej jakości sitodruku z dresowka.pl. Pandy przyjechały i moje obawy prysły. Wzór w rzeczywistości jest dużo dużo ładniejszy niż na zdjęciach  (a na zdjęciach naprawdę zwala z nóg) ok w dotyku może nie jest ona tak delikatna jak dresówka premium ale nie jest też drapiąca  (a takie opinie również słyszałam) po rozciągnięciu nadruk minimalnie się rozchodzi i widać białe  spod spodu ale po puszczeniu ładnie wraca do pierwotnego stanu i zupełnie nie pęka  (niestety w przeszłości spotkałam się z dresówkami  w których sitodruk był rzeczywiście szorstki i po naciągnięciu farba najzwyczajniej w świecie pękała). Być może jestem nieobiektywna ale jak dla mnie pandziochy są świetne. Znajomi którzy widzieli materiał albo Kacpra w bluzie w pandy pytali skąd to i czy też im uszyję. O czymś to chyba świadczy prawda? Dostępne są różne grubości oraz różne kolory policzków na pandach wiec dla każdego coś miłego ;) ja mam w planach jeszcze pandziochy z miętowymi polikami bo naprawdę je uwielbiam. Od kilku dni można również kupić pandy z nadrukiem cyfrowym - to dla tych którzy nie mogą się przekonać do sitodruku. Aaa post nie jest sponsorowany w żaden sposób - przedstawiam jedynie moją opinię. A na koniec - bluza była prana i pomimo straszenia że  nadruk schodzi - nic nie zeszło, nie sprało się a sama dresówka zmiękła i naprawdę nic jej zarzucić nie można. A już tak zupełnie na koniec powiem Wam w tajemnicy, że jak dotarła do mnie przesyłka z pandami - trochę za sprawą opinii ze nadruk się ściera - pierwsze co zrobiłam po wyjęciu materiału z paczki to padłam na kolana i zaczęłam pocierać nim o taki naprawdę szorstki dywan. Stwierdziłam ze jeśli nadruk zejdzie to trudno ale jeśli nie zejdzie - to nic go nie ruszy. Wygląda na to, ze nic go nie ruszy, bo ani pranie ani pocieranie o dywan  ani eksploatowanie przez 2.5 rocznego brzdąca nie dało rady ;) a oto bluza - czyż nie jest urocza? Ps. w kolejnym poście opiszę wrażenia z obcowania z dresówką z nadrukiem cyfrowym :)















15 komentarzy:

  1. Bluza prezentuje się na Kacperku świetnie. Te pandy są urocze na tym materiale. Wspaniała recenzja jakości wyrobu, pewnie powstaną jeszcze inne, nie tylko bluzy, ale też spodenki, czy czapeczki do kompletu.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* no coś jeszcze mam w planach z pand uszyć bo po pierwsze materiał jest świetny a pandy urocze a po drugie trochę ich kupiłam i jeszcze zostało ;)

      Usuń
  2. Urocza bluza!!! lubię raglanowe rękawy i porządnie odszyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się aby każda rzecz wychodząca spod mojej igły była porządnie odszyta :) a rękawy raglanowe również bardzo lubię i dlatego często je szyję :)

      Usuń
    2. Staram się aby każda rzecz wychodząca spod mojej igły była porządnie odszyta :) a rękawy raglanowe również bardzo lubię i dlatego często je szyję :)

      Usuń
  3. pandy są przeurocze i sama chętnie taką bluzę bym nosiła. ;) a wczoraj widziałam faceta w podobnym sweterku, też z pandami i pomyślałam, że to naprawdę świetny pomysł. :) szkoda tylko, że sama raczej czegoś takiego nie wykonam, bo moje dwie lewe ręce mi na to nie pozwolą.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zastanawiałam się czy niespełna trzylatek w pandach to nie będzie przegięcie :P też nosiłabym taką bluzę ale ja to już chyba odrobinkę za stara jestem, ale Tobie mogę uszyć ;)

      Usuń
    2. A ja zastanawiałam się czy niespełna trzylatek w pandach to nie będzie przegięcie :P też nosiłabym taką bluzę ale ja to już chyba odrobinkę za stara jestem, ale Tobie mogę uszyć ;)

      Usuń
  4. Pandy z których szyłaś są 100% bawełna czy z elastanem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z elastanem. Jakoś wolę jak ubrania są choć odrobinę elastyczne. Stawiam na komfort noszenia ;)

      Usuń
    2. Z elastanem. Jakoś wolę jak ubrania są choć odrobinę elastyczne. Stawiam na komfort noszenia ;)

      Usuń
    3. No właśnie :) a ja przez pomyłkę zamówiłam 100%. Ale wyjście mam jedno z tej sytuacji :) Chcę jej stykową narzutkę uszyć :) Niezapinaną lekko "za dużą". Mam nadzieję, że będzie się dobrze układać ;)

      Usuń
  5. Piekne!!! Ja sie zastanawiam nad pandami z mietowymi polichami <3 prosze mi powiedziec jakim materialem Pani wykonczyla bluze? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dół, rękawy i dekolt wykończyłam ściągaczem prążkowanym :)

      Usuń
  6. Witam. Czy mozna taka bluze zamowic u Pani?? Jesli tak to moge znac cenę? Z gory dziękuję za odp. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń