czwartek, 12 listopada 2015

Bluza w pingwiny

Dzisiejszy post poświęcony jest bluzie w pingwiny - czyli będzie o teście nadruku cyfrowego z dresówka.pl :) Miałam farta i się załapałam, a że i pingwiny i pandy bardzo mi się podobały to jak tylko dostałam wiadomość, że będę testować  (w czwartek po południu) nie mogłam doczekać się kuriera i ubolewałam, że jest czwartek bo byłam pewna że do piątku przesyłka nie dojdzie i będę musiała czekać do poniedziałku.  No ale że dresówka.pl słynie z ekspresowego tempa - w piątek rano kurier zapukał do moich drzwi. Okazało się, że dostałam pingwiny. Materiał jest mięciutki i miły w dotyku. Zupełnie jak jerseye najlepszych firm. Serio! Kolory nie są tak nasycone jak w sitodruku - dla jednych to wada dla innych zaleta. Czarny nie jest taki mega czarny a biały nie jest mega biały wiec nie ma aż takiego kontrastu pomiędzy barwami, jednak materiał jest dobrze i pięknie wybarwiony. Cena dresówki z nadrukiem cyfrowym jest troszkę wyższa niż sitodruku ale naprawdę warto dopłacić jeśli ktoś nie jest zadowolony z sitodruku (ja jestem o czym pisałam TUTAJ) jedyne co bym zmieniła to poszerzyłabym asortyment dresówek z nadrukiem cyfrowym bo  w tej chwili w nadruku cyfrowym dostępne są tylko te dwa wzory (pandziochy i pingwinki) w jednej gramaturze (240g). Materiał jest bardzo elastyczny ale mimo rozciągania nadruk nie pęka , nie rozłazi się, nie ma białych prześwitów. Na zdjęciach możecie zobaczyć bluzę którą uszyłam dla synka (będzie jeszcze jedna - z czerwonymi rękawkami) a także możecie zobaczyć różnicę w odcieniu (minimalną) pomiędzy czarnym kolorem w nadruku cyfrowym a czarnym kolorem na zwykłej dresówce pętelkowej.
Aaa jeszcze jedna ważna rzecz na koniec - na zdjęciach widoczne są jakby białe kropeczki na czarnym - w rzeczywistości ich nie ma. Czarny jest po prostu czarny, nie mam pojęcia skąd ten efekt ale też zwróciłam na to uwagę już jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia na stronie dresówka,pl. I jako podsumowanie - polecam i nadruk cyfrowy i sitodruk i dresówki premium (te wszystkie miałam) z dresówka.pl. Podejrzewam (i słyszałam), że pozostałe też są świetnej jakości. No ale o tym każdy musi przekonać się sam. Nie ukrywam, że dresówka.pl to jeden z moich ulubionych sklepów, a ja wychodzę z założenia, że to co dobre trzeba chwalić :)






4 komentarze:

  1. Rewelacyjna bluza. Te pingwiny dla mnie to jeden z tych wzorów, których bym nie kupiła, bo jako materiał mnie nie urzeka, jednak na gotowym produkcie wygląda rewelacyjnie :) szok :D i uszyta perfekcyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mi się pingwiny spodobały jak je zobaczyłam ale nie ukrywam, że to jednak pandy skradły moje serce :)

      Usuń
  2. Świetnie napisana recenzja. Aż chce się te pingwiny mieć :) ja jeszcze jestem w fazie sprawdzania sitodruku, ale dla mnie jest ok :) Bluza rewelacyjna, pięknie uszyta i bardzo minimalna różnica pomiędzy odcieniami czerni. Myślę, że jak już będzie na synku nie zobaczysz różnicy :) Zwłaszcza jak będzie w ruchu :)
    Gratuluję super recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o sitodruku było w poprzednim poście :) tam o pandach. Jeszcze mi trochę zostało bo kupiłam sporo także synek będzie jeszcze miał pewnie coś z pandami.

      Usuń