poniedziałek, 18 stycznia 2016

Bluza Batman

Już tak długo obiecywałam Bartusiowi że uszyję mu bluzę że w końcu musiałam to zrobić, a że akurat udało mi się kupić genialny materiał  - na grupie na fb - Tkaniny Disney i nie tylko - to okazja właściwie przyszła sama. Przód i tył z naprawdę rewelacyjnej jakości dresówki w Batmany (kupiłam 2 metry - żeby mi nie zabrakło :) - czapkę też już Bartek z niej ma) a rękawy i kaptur z gładkiej czarnej dresówki - równie rewelacyjnej - tej dokupiłam też sporo bo 3 metry - wcześniej kupowałam po metrze ale szybko się kończyła :P Rękawy typu raglan, ale nie taki typowy tylko z lekka pijany - fajny efekt (to znaczy mi się podoba, nie wiem jak Wam) wykończone ściągaczem, a dół podłożony i obszyty renderką. Kaptur niby zwykły ale nie do końca bo brzegi kaptura nachodzą na siebie. Bluza wyszła tak fajna, że Bartek od razu ją założył i nie chciał zdjąć, no i oczywiście następna już czeka w kolejce do szycia :) 







2 komentarze:

  1. Bardzo fajna bluza dla Bartusia. Batman to taki wdzięczny motyw na tego typu odzienie.)

    OdpowiedzUsuń