czwartek, 15 września 2016

Bluza i spodnie w koty

Długo nie pisałam i zastanawiam się czy ktoś tu jeszcze zagląda? Blog obrósł przez ten czas kurzem i pajęczynami ;P Nie pisałam ale nie znaczy to, że nie szyłam. Pracowałam intensywnie ponieważ postawiłam sobie za punkt honoru uszyć Kacperkowi całą letnią garderobę. 
Pod koniec czerwca wyjeżdżaliśmy na dwa tygodnie w góry - czasu na szycie miałam niewiele zważywszy, że do uszycia było dosłownie milion rzeczy. Na szczęście udało się - większość letniej garderoby Kacpra to ciuchy uszyte przeze mnie, uszyłam też parę rzeczy Bartkowi i sobie. Nie wiem czy uda mi się pokazać Wam to wszystko co wyszło spod mojej igły bo jest tego naprawdę dużo.
Dzisiaj pokażę Wam bluzę i spodnie w koty. Bluza z kapturem, zapinana na zamek. Spodnie bez szwów bocznych - za to z kieszeniami wpuszczanymi po bokach - taka ciekawostka i fajnie wyglądają. Wykrój na bluzę i na spodnie oczywiście z Ottobre. W bluzie szwy zamaskowałam elastyczną lamówką - dzięki temu całość wygląda estetycznie.











4 komentarze: